Mida peaksin tegema, kui tellimus või makse ei lähe läbi?
Sa peaksid kontrollima oma brauseri versiooni. Kui brauser on 5 aastat või rohkem vana, siis peaksite oma veebilehitseja uuendama.
Ajakohastamine Google Chrome aadressilt siit
SmartPOST
Hea võimalus, et saate oma pakendi diskreetselt kätte teile sobival ajal.
Paki kättesaamine
- Niipea, kui pakk saabub sihtkoha terminali, saadame vastuvõtjale SMS-i koos kogu vajaliku teabega kauba kättesaamiseks.
- Meie pakiautomaatide kaart (vt eespool) aitab teil leida terminali, kuhu teie pakk toimetati.
- Paki kättesaamiseks peate vaid sisestama SMS-i teel saadetud koodi pakiautomaadi ekraanile – pärast seda avaneb kapi uks ja pakk on teie!
Omniva
Pakiautomaadid on avatud iga päev – päeval ja öösel.
Saate oma paki kätte, sisestades isikliku uksekoodi, mis saadetakse teile kas tekstisõnumi või e-posti teel. Pärast õige koodi sisestamist avaneb lukk ja te saate oma paki vabalt kätte.
Kui te ei võta pakki seitsme päeva jooksul vastu, tagastatakse see saatjale.
Pakiautomaadi täitmis- ja tühjendusajad
- 1. Pärast teavitava teksti või e-kirja saamist minge lähimasse pakiautomaati.
- 2. Valige puuteekraani abil keel ja vajutage seejärel nuppu “Paki vastuvõtmine”.
- 3. Sisestage tekstisõnumi või e-kirja teel saadetud uksekood.
- 4. Kui saatja on nõudnud isikut tõendavat dokumenti, identifitseerige end ID-kaardi abil.
- 5. Kui tegemist on postipakiga, tasuge nõutav tasu pangakaardiga.
- 6. Võtke pakk kapist välja.
- 7. Pange tähele! Sulgege uks ja kinnitage paki kättesaamist, vajutades puuteekraanil nuppu “Kinnita”.
- 8. Kui olete tarne eest maksnud, saate soovi korral ka kviitungi välja printida.
Postkontorist
- 1. Kui pakk on kohalikku postkontorisse toimetatud, saadetakse teile sellest kirja, tekstisõnumi või e-kirja.
- 2. Sõnum sisaldab paki asukohta, lahtiolekuaegu ja teie postkontori kontaktandmeid, samuti seda, kui kaua teie pakki hoitakse.
- 3. Veenduge, et võtate pakile järele minnes kaasa oma isikut tõendava dokumendi.
- 4. Pakendite eest tuleb maksta “sularahas”. Sellised pakid saadetakse tavaliselt postimüügikataloogide kaudu.
- 5. Teine isik võib teie paki vastu võtta volikirja alusel. Mõned pakid väljastatakse ainult teile; see on pakendil märgitud.
Soovi korral toimetame teie paki kohale.
Volikiri maatükkide kogumiseks
Volikirja võib kirjutada vabalt paberile või kasutada meie kohandatud vormi. Te peate lisama:
- 1. volikirja väljastamise kuupäev;
- 2. teie ees- ja perekonnanimi, kodune aadress või asukoht ja isikukood (juriidilised isikud peavad lisama oma nime, registrikoodi ning volikirja väljastava isiku ees- ja perekonnanime, sünniaja ja elukoha);
- 3. volikirja sisu – toimingud, mida volitatud isik võib teha;
- 4. kui kaua volikiri kehtib; ja
- 5. teie allkiri.
Volikirja peab allkirjastama seaduslik esindaja (nt juhatuse liige, allkirjaõiguslik isik).
Klient saab valida tarneviisi
getwet.ee pakub järgmisi võimalusi:
– Postiterminalid kõikjal – Eesti DPD Pickup, Itella SmartPOST, Omniva.
Paki kättesaamine
Niipea, kui pakk jõuab pakiautomaati, saab tellimuses määratud mobiiltelefon SMS-teate, mis sisaldab kogu vajalikku teavet paki kättesaamiseks.
Seejärel peate minema määratud postiterminali ja sisestama SMS-koodi. Pärast seda avaneb lahter koos teie tellimusega ja teil on vaja vaid pakk lahtrist välja võtta!
Postipakk tuleb 7 päeva jooksul postiterminalist välja võtta, vastasel juhul saadetakse pakk tagasi saatjale.
Postiterminalide leidmine
Itella smartpost – kliki siia
Omniva – kliki siia
DPD Pickup – kliki siia
Hinnad ja tarneaeg
Itella SmartPOST 3.90 € – 1-3 päeva
DPD Pickup 3.90 € – 1-3 päeva
Omniva 3.90€ – 1-3 päeva