Tagasimakse- ja tagastamispoliitika

-Kui ostetud kaup ei sobi teile mingil põhjusel, on teil õigus toode 14 päeva jooksul tagastada ja saada 100% raha tagasi.

-Me tagastame tagastatud toote eest makstud summa ostja pangakontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates kuupäevast, mil saame ostjalt taganemisavalduse. GetWet võib keelduda raha tagastamisest, kuni ostja ei ole tagastanud talle lepingu eseme või esitanud tõendeid kauba tagasisaatmise kohta.

-Tagastamispoliitika ei kehti kaupade suhtes, mis ei sobi tagastamiseks tervisekaitse või hügieeni tõttu ja kui kaup on pärast kohaletoimetamist avatud.

Getwet.shop’il on õigus e-poe kaudu sõlmitud müügilepingust ilma trahvita taganeda ja hoiduda teenuse osutamisest või tellitud kauba tarnimisest järgmistel juhtudel:

– Laos on otsas
– Toote hind või omadused on veebipoes valesti kuvatud veebipoe süsteemivea tõttu.

Kui Getwet.shop ei suuda e-poes tehtud tellimust täita, teavitatakse Ostjat tellimusel märgitud kontakttelefoni või e-posti aadressi kaudu 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest. Ostja tehtud ettemakse tagastatakse 7 tööpäeva jooksul, kui ostjaga ei ole kokku lepitud teisiti.

Kauba mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda Hotlips.ee-lt kauba asendamist nõuetekohase ja/või puudusega kaubaga või taganeda müügilepingust ja tagastada mittevastav kaup Getwet.shop’i kulul. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui see on valmistatud vastavalt Ostja isiklikele vajadustele ja vastavalt Ostja tingimustele.

Getwet.shop ei vastuta järgmiste puuduste eest:

– kasutamise tõttu ei soovitata ja/või ei soovitata kasutada;

– Ostja poolt juhiste ja/või soovituste eiramise tõttu;

– Ostja poolt tahtlikult või tahtmatult tekitatud kahju;

Tarbijamüügi puhul kohaldatakse taganemisõiguse ja defektse toote tagastamise suhtes võlaõigusseaduse asjakohaseid sätteid. Sport toidulisandeid ei saa 14 päeva jooksul toiduhügieenilistel põhjustel tagasi võtta ja Getwet.ee ei saa tagasi kutsutud kaupu edasi müüa.

Getwet.shop nõustub müügilepingust taganema ainult juhul, kui kauba kohta antud teave on ebaõige või kliendile on saadetud mittevastav kaup. 3 tööpäeva jooksul pärast kauba kättesaamist peab ostja saatma Getwet.shop’ile e-kirja aadressil info@getwet.shop. Vabas vormis avaldus peab sisaldama teavet tagastatava kauba, tagastamise põhjuse ja tellimuse numbri kohta.

Mittekohase kauba tagastamisel kantakse kauba eest makstud summa koos tagastamisega seotud transpordikuludega hiljemalt 7 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist Ostja pangakontole (samale, millelt algselt tasuti tellimuse eest).

Kui Getwet.shop’i poolt pärast kauba tagastamist läbiviidud kauba seisukorra kontrollimisel selgub, et tagastatav kaup on kasutatud või kahjustunud, vastutab Ostja kauba väärtuse languse eest. Getwet.shop võib esitada sellekohase nõude 30 päeva jooksul pärast Toote tagastamist ja Ostja vastutab Toote väärtuse vähenemise eest.

Kui ostja ei nõustu tasaarvestusteatises märgitud väärtuse langusega, on ostjal õigus kaasata sõltumatu ekspert toote väärtuse määramiseks. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Ostja ja Getwet.shopi vahel, välja arvatud juhul, kui ühe poole seisukoht osutub põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisikulud see pool, kelle seisukoht tundub olevat põhjendamatu.

Krediitkaardimaksed tagastatakse ainult samale kaardile, millega makse tehti.

Vastutus

Getwet.shop vastutab Ostja ees ja Ostja vastutab Getwet.shop’i ees kahju eest, mis on teisele poolele tekitatud käesolevate tingimuste rikkumisega Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

Getwet.shop on isikuandmete vastutav töötleja, Getwet.ee edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS.

Getwet.shopi ja ostja vahelised vaidlused seoses toodete ostmisega e-poest lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta, on ostjal õigus pöörduda kohtusse või esitada kaebus tarbijakaebuste nõukogule tarbijakaitseameti kaudu. Komisjonitasu on tarbijale tasuta ja tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitseameti andmed on kättesaadavad Tarbijakaitseameti veebilehel, probleemide lahendamiseks Euroopa Liidu liikmesriikides võtke ühendust Euroopa Liidu tarbijakeskusega.