Müügitingimused

Veebipoe getwet.shop (edaspidi veebipood) omanik on GETWET OÜ (registry code 10580369), located at Estonia, Harjumaa, Tallinn, Tartu mnt 84a , 10112

Müügilepingu kehtivus, teave toote ja hinna kohta

Müügitingimusi kohaldatakse veebipoest ostetud kaupade suhtes.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juures. Hinnale lisandub saatmistasu.

Tarnekulud sõltuvad ostja asukohast ja tarneviisist. Saatmiskulud kuvatakse ostja tellimuse esitamisel.

Tooteinfo on esitatud kohe toote kõrval veebipoes.

Meie ettevõte on isikuandmete peamine töötleja. Meie ettevõte edastab maksete tegemiseks vajalikud isikuandmed volitatud makseasutusele Maksekeskus As.

Tellimuse esitamine

Tellimiseks lisage soovitud tooted ostukorvi. Täitke kõik nõutavad väljad ja valige tellimuse täitmiseks kõige sobivam tarneviis. Seejärel kuvatakse ekraanil kogukulu. Seda saab tasuda veebipangaülekandega või mõne muu makseviisi abil.

Leping jõustub, kui makstav summa kantakse e-poe pangakontole.

Kui me ei saa tellitud kaupa tarnida, kuna varud on otsas või muul põhjusel, teavitame ostjat sellest niipea kui võimalik ja makstud raha (sh saatekulud) tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast teate saamist.

Saadetis

Klient saab valida tarneviisi

GetWet pakub järgmisi võimalusi:

– Postiterminalid kõikjal – Eesti DPD Pickup, Itella SmartPOST, Omniva.

Kuller üle Eesti SmartKULLER (tasuta saatmine alates 65€ tellimisel )

Paki kättesaamine

Niipea, kui pakk jõuab pakiautomaati, saab tellimuses määratud mobiiltelefon SMS-teate, mis sisaldab kogu vajalikku teavet paki kättesaamiseks.

Seejärel peate minema määratud postiterminali ja sisestama SMS-koodi. Pärast seda avaneb lahter koos teie tellimusega ja teil on vaja vaid pakk lahtrist välja võtta!

Postipakk tuleb 7 päeva jooksul postiterminalist välja võtta, vastasel juhul saadetakse pakk tagasi saatjale.

Postiterminalide leidmine

Itella smartpost – kliki siia

Omniva – kliki siia

DPD Pickup – kliki siia

Tarneaeg

DPD Pickup 1-3 päeva

Itella SmartPOST 1-3 päeva

Omniva 1-3 päeva

Tavaline postitus 3-5 päeva

Kõik saadetised väljaspool Eestit jõuavad garanteeritult kohale 15 kalendripäeva jooksul.

Erandjuhtudel on meil õigus saata kaup kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik.

14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi te kasutada tellitud kaupu muul viisil, kui see on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks samamoodi, nagu teil oleks lubatud kaupa reaalses kaupluses testida.

Kui kaupa on kasutatud muul otstarbel, kui on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise tagamiseks, või kui on mingeid kasutus- või kulumismärke, on e-poel õigus vähendada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks peate 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama taganemisavalduse e-posti aadressil info@getwet.shop.

Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb selles, et tagastatav toode ei vasta tellimusele (nt vale või defektne toode).

Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul alates taganemisdeklaratsiooni esitamisest või esitama tõendid selle kohta, et ta andis kauba vedajale üle eespool nimetatud tähtaja jooksul.

Veebipood tagastatud kauba kättesaamisel tagastab ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva pärast, kõik ostjalt lepingu alusel saadud maksed.

Veebipoel on õigus keelduda tagastamisest kuni tagastatava kauba kättesaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi toodete tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub esimesena.

Kui ostja on selgelt valinud veebipoe pakutavast odavaimast tavalisest saatmisviisist erineva saatmisviisi, ei ole kauplus kohustatud hüvitama tavapäraseid saatmiskulusid ületavaid kulusid.

Veebipoel on õigus müügist taganeda ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui veebipoes märgitud hind on vea tõttu oluliselt madalam kui kauba turuhind.

Vigased kaubad

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba mittevastavuse eest lepingutingimustele või puuduste eest, mis olid olemas juba tarnimise ajal ja mis ilmnevad kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Esimese kuue kuu jooksul pärast sünnitust eeldatakse, et defekt oli olemas sünnituse ajal. Veebipoe kohustus on tõestada vastupidist.

The purchaser has the right to turn to the online store within two months of the occurrence of a defect by e-mailing info@getwet.shop or calling +372 56 125 754

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis tekivad pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui veebipoest ostetud kaubal on defekt, mille eest vastutab veebipood, parandab või asendab veebipood defektse kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada või asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga seotud maksed.

Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba saatmiseks ostjale. Veebipood edastab isikuandmed transporditeenuse pakkujale, et kaup kohale toimetada.

Veebipood saadab uudiskirju ja pakkumisi ostja e-posti aadressile ainult siis, kui ostja on avaldanud soovi neid saada, sisestades oma e-posti aadressi veebisaidil ja märkides oma soovi saada otseposti.

Ostjal on võimalik igal ajal loobuda oma e-posti aadressile saadetud pakkumistest ja uudiskirjadest, andes meile sellest teada e-posti teel või järgides pakkumist sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kõik ostja poolt e-poe kohta esitatud kaebused tuleb saata e-posti aadressil info@getwet.shop.

Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlusküsimust kokkuleppel lahendada, võib ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlusreeglitega saate tutvuda ja kaebuse esitada siin. Tarbijavaidluste komisjon on pädev lahendama ostja ja veebipoe vahelisest lepingust tulenevaid vaidlusi. Vaidluste lahendamine tarbijavaidluste komisjonis on ostjale tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise organite poole.