Muutke nõusoleku eelistusi

Kasutame küpsiseid, et aidata teil tõhusalt navigeerida ja teatud funktsioone täita. Üksikasjalikku teavet kõigi küpsiste kohta leiate allpool iga nõusolekukategooria alt.

Küpsised, mis on liigitatud kui "Vajalikud", salvestatakse teie brauserisse, kuna need on olulised saidi põhifunktsioonide võimaldamiseks.... 

Alati Aktiivne

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Küpsiseid pole kuvamiseks.

Kohaletoimetamine

Mida peaksin tegema, kui tellimus või makse ei lähe läbi?

Sa peaksid kontrollima oma brauseri versiooni. Kui brauser on 5 aastat või rohkem vana, siis peaksite oma veebilehitseja uuendama.

Uuenda Mozilla Firefoxi siit

Ajakohastamine Google Chrome aadressilt siit

SmartPOST
Hea võimalus, et saate oma pakendi diskreetselt kätte teile sobival ajal.

Paki kättesaamine

  • Niipea, kui pakk saabub sihtkoha terminali, saadame vastuvõtjale SMS-i koos kogu vajaliku teabega kauba kättesaamiseks.
  • Meie pakiautomaatide kaart (vt eespool) aitab teil leida terminali, kuhu teie pakk toimetati.
  • Paki kättesaamiseks peate vaid sisestama SMS-i teel saadetud koodi pakiautomaadi ekraanile – pärast seda avaneb kapi uks ja pakk on teie!

Omniva

Pakiautomaadid on avatud iga päev – päeval ja öösel.

Saate oma paki kätte, sisestades isikliku uksekoodi, mis saadetakse teile kas tekstisõnumi või e-posti teel. Pärast õige koodi sisestamist avaneb lukk ja te saate oma paki vabalt kätte.

Kui te ei võta pakki seitsme päeva jooksul vastu, tagastatakse see saatjale.

Pakett terminal asukohad

Pakiautomaadi täitmis- ja tühjendusajad

  1. 1. Pärast teavitava teksti või e-kirja saamist minge lähimasse pakiautomaati.
  2. 2. Valige puuteekraani abil keel ja vajutage seejärel nuppu “Paki vastuvõtmine”.
  3. 3. Sisestage tekstisõnumi või e-kirja teel saadetud uksekood.
  4. 4. Kui saatja on nõudnud isikut tõendavat dokumenti, identifitseerige end ID-kaardi abil.
  5. 5. Kui tegemist on postipakiga, tasuge nõutav tasu pangakaardiga.
  6. 6. Võtke pakk kapist välja.
  7. 7. Pange tähele! Sulgege uks ja kinnitage paki kättesaamist, vajutades puuteekraanil nuppu “Kinnita”.
  8. 8. Kui olete tarne eest maksnud, saate soovi korral ka kviitungi välja printida.

Postkontorist

  1. 1. Kui pakk on kohalikku postkontorisse toimetatud, saadetakse teile sellest kirja, tekstisõnumi või e-kirja.
  2. 2. Sõnum sisaldab paki asukohta, lahtiolekuaegu ja teie postkontori kontaktandmeid, samuti seda, kui kaua teie pakki hoitakse.
  3. 3. Veenduge, et võtate pakile järele minnes kaasa oma isikut tõendava dokumendi.
  4. 4. Pakendite eest tuleb maksta “sularahas”. Sellised pakid saadetakse tavaliselt postimüügikataloogide kaudu.
  5. 5. Teine isik võib teie paki vastu võtta volikirja alusel. Mõned pakid väljastatakse ainult teile; see on pakendil märgitud.

Postkontorite asukohad

Soovi korral toimetame teie paki kohale.

Volikiri maatükkide kogumiseks

Volikirja võib kirjutada vabalt paberile või kasutada meie kohandatud vormi. Te peate lisama:

  • 1. volikirja väljastamise kuupäev;
  • 2. teie ees- ja perekonnanimi, kodune aadress või asukoht ja isikukood (juriidilised isikud peavad lisama oma nime, registrikoodi ning volikirja väljastava isiku ees- ja perekonnanime, sünniaja ja elukoha);
  • 3. volikirja sisu – toimingud, mida volitatud isik võib teha;
  • 4. kui kaua volikiri kehtib; ja
  • 5. teie allkiri.
  •  

Volikirja peab allkirjastama seaduslik esindaja (nt juhatuse liige, allkirjaõiguslik isik).

Tühi volikiri

Volikirja näidis

Klient saab valida tarneviisi

getwet.ee pakub järgmisi võimalusi:

– Postiterminalid kõikjal – Eesti DPD Pickup, Itella SmartPOST, Omniva.

Paki kättesaamine

Niipea, kui pakk jõuab pakiautomaati, saab tellimuses määratud mobiiltelefon SMS-teate, mis sisaldab kogu vajalikku teavet paki kättesaamiseks.

Seejärel peate minema määratud postiterminali ja sisestama SMS-koodi. Pärast seda avaneb lahter koos teie tellimusega ja teil on vaja vaid pakk lahtrist välja võtta!

Postipakk tuleb 7 päeva jooksul postiterminalist välja võtta, vastasel juhul saadetakse pakk tagasi saatjale.

Postiterminalide leidmine

Itella smartpost – kliki siia

Omniva – kliki siia

DPD Pickup – kliki siia

Hinnad ja tarneaeg

Itella SmartPOST 3.90 € – 1-3 päeva

DPD Pickup 3.90 € – 1-3 päeva

Omniva 3.90€ – 1-3 päeva